Nyheder

04.11.2016 - Vind 6 måneders gratis bogføring
Vi udlodder 2 X 6 måneders gratis bogføring

Vi har netop sat vores konkurrence om 6 måneders gratis bogføring i gang. Du kan deltage ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev inden d. 15. december.

Vi udtrækker 2 vindere d. 16. december, som får direkte besked samt offentliggøres på Facebook og Linkedin og selvfølgelig her på siden.

Vil du læse mere om konkurrencen og teltage, kan du gøre det via dette link Vind gratis bogføring


01.09.2016 - Lej en CFO
Indgået samarbejde med ManEcon

Vi har indgået et samarbejde med ManEcon, så vi nu kan tilbyde små og mellemstore virksomheder at leje en CFO med speciale i økonomi og forretningsudvikling.

ManEcon kan hjælpe når der bliver behov for en CFO til at analysere og udarbejde beslutningsgrundlaget i forbindelse med firmaets udvikling, men der ikke er økonomi til at ansætte en CFO på fuld tid. ManEcon har stor erfaring inden for de traditionelle opgaver i økonomiafdelingen, men også indenfor forretnings- og sparringspartner.

Vil du læse mere om ManEcon og se hvad de kan tilbyde kan du gøre det på deres hjemmeside www.ManEcon.dk


25.08.2016 - Vi samler hele kontoret i en pakkeløsning
Vi samler hele kontoret i en pakkeløsning
Vi har indgået et samarbejde med Solutionteam omkring et nyt produkt, som samler hele kontoret i en pakkeløsning. Produktet hedder My Workspace og du får AVG antivirus, Keepit backup, Office 365 Business Premium, bogholderi med bogføring, lager/debitor/kreditrostyring, momsregnskab, m.m., PC support og 5% rabat på konsulenttimer fra kun 595 kr. om måneden.

Med My Workspace behøver du ikke tænke på antivirus, backup og bogholderi mere, da vi tager os af det tekniske med IT sikkerhed, backup af data, bogføring med mere.

Hvis du gerne vil høre mere om My Workspace, så kan du få mere info ved at udfylde vores Kontaktformular.
Du kan også læse mere om produktet HER


15.08.2016 - Ny app fra Skat

Indberet moms via Skats nye app
Nu kan du som selvstændig nemt indberette og betale moms med appen, som hedder SKAT og kan hentes fra både App Store og Google Play. På den måde kan du nemmere indberette moms, selvom du er på farten og ikke lige er på kontoret.

Appen har desuden en række andre nyttige funktioner, som gør det nemmere at være selvstændig.

Du kan bla.

  • Overføre dine frister fra kalenderen til din telefons kalender og vælge sikkerhedsneveau.
  • Beregne hvad du skal betale i grøn ejerafgift eller vægtafgift for et køretøj.
  • Du kan beregne, hvor meget du skal betale i skat af din virksomhed, alt efter hvornår på året du regner med at få overskud/underskud.
  • Tage et billede af dine kvitteringer for udgifter til din virksomhed og gemme dem til dit regnskab.
  • Med et enkelt klik kan du eksportere dem til telefonen eller en ekstern harddisk, så du også har kvitteringerne, hvis din telefon fx skulle blive væk.
  • Beregne hvad du skal betale i grøn ejerafgift eller vægtafgift for et køretøj
  • Købe dagsbevis til privatkørsel i en bil på gule plader
  • Fradragsguiden, så du kan regne ud, om du kan få fradrag for momsen, når du går ud at spiser eller overnatter ude i forbindelse med din virksomhed

Hvis du samtidig bruger Dansk Bilagsservice til at klare dit bogholderi, så vil du spare meget tid, som du kan bruge på at skaffe nye kunder eller opgaver til dit firma. Samtidig vil du undgå bøder/strafrenter pga. for sent indberettet moms eller skat, da vi udarbejder de nødvendige rapporter til brug ved indberetning.

Du kan læse mere om Appen på skat.dk

08.08.2016 - Nyt website

Ny hjemmeside online

Så kom vores nye hjemmeside online. Den har været lidt længere tid under vejs end planlagt, men sådan er det jo tit med hjemmesider.